Föreningen har två städdagar om året, en på hösten
och en på våren. Datum beslutas gemensamt
på årsmötet. Städdagarna är obligatoriska,
om man inte kan närvara måste man betala
en städavgift på 100 kr till föreningens bankgiro
5367-9031.
Årsavgiften för nästkommande säsong ska betalas senast 30 september.
Arrendeavtalet löper på ett år i taget, såvida inte lotten sägs upp innan den 30 september.
Är du intresserad av att planera något evenemang?
Vi ser gärna att medlemmar i Årstablomman kommer med förslag!
Är du intresserad av att vara med i till exempel en loppiskommitté, arrangera en fröbytarkväll eller lära dig mer i en studiecirkel?
Välkommen att höra av dig till styrelsen: info@arstablomman.se
Ordförande: Susann Beckman
Sekreterare: Gabriel Holén
Ekonomiansvarig: Mikaela Leukhardt
Lottansvarig: Alexandra Gustavsson
Anslagstavla- och Bodansvarig: Kirsten Engmose
Suppleanter: Kerstin Kjörnsberg, Juliana Lozovska, Kristina Scheutz, Lena Litsesiö.
Revisor och revisorssuppleant: Siri Lindkvist Ståhle och Lina Thor
Valberedning: Gyri Hansen Mohisenpour och Lotta Berg