Föreningen har två städdagar om året, en på hösten
och en på våren. Datum beslutas gemensamt
på årsmötet. Städdagarna är obligatoriska,
om man inte kan närvara måste man betala
en städavgift på 100 kr till föreningens bankgiro
5367-9031.
Årsavgiften för nästkommande säsong ska betalas senast 30 september.
Arrendeavtalet löper på ett år i taget, såvida inte lotten sägs upp innan den 30 september.
Är du intresserad av att planera något evenemang?
Vi ser gärna att medlemmar i Årstablomman kommer med förslag!
Är du intresserad av att vara med i till exempel en loppiskommitté, arrangera en fröbytarkväll eller lära dig mer i en studiecirkel?
Välkommen att höra av dig till styrelsen: info@arstablomman.se
Ordförande: Susanne Beckman
Sekreterare: Sofia Nordanskog
Kassör: Mikaela Leukhardt
Kö- och medlemsansvariga: Ordinarie: Alexandra Gustafsson & Suppleant: Sara Jakobsson
Ansvarig för bod och anslagstavla: Kirsten Engmose
Suppleanter: Kerstin Kjörnsberg, Lena Litsesjö, Malin Sundman
Revisor och revisorssuppleant: Siri Lindkvist Ståhle och Lina Thor
Valberedning: Gyri Hansen Mohisenpour och Lotta Berg